NikanNikan، تا این لحظه: 8 سال و 11 ماه و 28 روز سن داره

پسمل مامان

روزهای ابری

1393/11/8 11:15
نویسنده : مامانی
115 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسرقشنگم

 مامانی این روزااینقدر فکرش درگیر که دوست نداره از استرس نگرانی چیزی براگل پسربنویسه اخه من بابای دوست داریم تابدنیاامدنت یه خونه گوچولوبخریم تانازم  بااون پاهای گوچیگش قدم به خونه خودمون بزاره بابای میدونه که من خیلی دوست دارم  توخونه خودمون زندگی کنیم براهمین تموم سعیشومیکنه ولی هنوزموفق نشده انشاالله که هرچه خیرهمون پیش بیاد به امیدخدا

عزیزم اینقدر تیزی که احساس میکنم هروقت من زیادحالم خوب نیست روزای سختی دارمواسترسم زیاد توحس میکنی هیچ حرگتی نمیکنی مامانی نگرانت میشه هی خودش ودعوا میکنه ببخش منو پسرم خداکنه تاامدنت همه چیزاونطورکه دوست دارم پیش بره باتوگل به خدا

پسندها (2)

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پسمل مامان می باشد