NikanNikan، تا این لحظه: 8 سال و 11 ماه و 29 روز سن داره

پسمل مامان

حس مادری

1393/11/28 10:42
نویسنده : مامانی
125 بازدید
اشتراک گذاری

عاقبت یک شب ازاین شبهای دور                کودگ من پابه دنیا می نهد

انزمان برمن خدای مهربان                   نام شورانگیزمادرمی نهد

خداجونم بعضی وقتا مثل الان یه حس غریب به سراغم می اید یه حس ناتوانی یه ترس بزرگ ازمسولیت سنگینی که ارزودارم بتونم به نحواحسن ازپسش بربیام مادرشدن شایدقشنگترین حس دنیاباشه ولی مادرخوب بودن هم سخترین کاردنیاست

اولین باری که طعم عشق چشیدم فرشیدوارد زندگیم شده بودفکرمیکردم خیلی بزرگ شدم اماحالاکه دراستانه بیست هشت سالگی دارم مادرمیشم حس میکنم راه خیلی زیادی دارم تابزرگ شدن...

خدایابمن کمک کن داشته هایم روبه فرزندم یادبدم وکمک کنم که نداشتهای منو راداشته باشه وبهم ارامش وقدرت بده که تجلی کمال بزرگی تورا به وجودبیاورم

خدایابچه دارشدن ترس خیلی بزرگیه واسم کمک کن شرمندت نشم خداجون....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پسمل مامان می باشد