NikanNikan، تا این لحظه: 8 سال و 11 ماه و 28 روز سن داره

پسمل مامان

لذتی برترهست؟

1393/11/5 11:37
نویسنده : مامانی
122 بازدید
اشتراک گذاری

لذتی برترازاین نیست که جوانی دردرونت بپرورانی وازانگاه که قدمهای لرزانش رابه این دنیامیگذاردفرشته نجاتش شوی  ونیازهای گودکانش رابادل جان براوری وروزی نچندان دورازان زمان که شیره جانت راشبانه خسته وناتوان دردهانش منهی یادست وپای ظریف وناتوانش رانوازش میکنی وروی دوپای گوچکش بایستدوچندقدم تااغوشت راباخنده وهیجان گام برداردوخودش راروی وجودت رهاکندگرمای وجودش راحس کنی وتوهم درشادی این گام بزرگش بسوی اینده شریک شوی

لذتی برترازاین نیست که زمانی به چشمهایم مینگری وبانگاه ولبخندت همراهی مرامیطلبی...

توهرروزبزرگترمیشوی ومن دردریای عشقت گوچکتر

فندوق ریزه مامان دیکه چیزی نمونده تامشخص شدن جنسیتت دلبرکم برام فرقی نمیکنه دخملی باشی یا پسملی فقط مامانی روزی هزاربارازخدامیخوادسالم باشی تپلی موفرفری لپ قرمزی

تموم نیروت روبکاربردی تابااون بدن گوچولوت کش وقوسی بخودت بدی وبگی من هستم الهی فدای وجودنازنینت بشم عاشقتم هستی مامان ازاینگه یه فرشته گوچولوکنارقلبم داره رشدمیکنه وتکومن میخوره دارم بال درمیارم

مامانی میدونی حرکاتتو چطور حس میکنم مثل یه ماهی قرمزگوچولوکه توتنگش اروم دم میزنه ویهو میغلطه

فندوقم رفتم دکتر صدای قلبتوشنیدم وای نمیدونی چه لذت بخش قلبت مثل یه گنجیش گوچولوتندتندمیزنه

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

عاطفه
5 بهمن 93 11:49
سلام عزیزم ،ان ششاالله مبارک باشه من حدس میزنم نی نی شما دخمل باشه آخه میگن دخترا مثل ماهی حرکت میکنن
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پسمل مامان می باشد