NikanNikan، تا این لحظه: 8 سال و 11 ماه و 29 روز سن داره

پسمل مامان

هستی مامان

1393/10/30 12:40
نویسنده : مامانی
105 بازدید
اشتراک گذاری

سلام فندوق مامان انگارکه خداروشکرحالمون خوبه الان فینگیل مامانی باید95روزی باشه که تودل مامانی هست فکرکنم 160روزدیگه باید کنارقلب مامانی باشی تاحسابی رشدکنی عزیزکم نمیدونی مادرشدن خیلی احساس قشنگی ولی راستشوبخوای هنوزیکم توشکم نمیدونی بابای چقدرخوشحال همش میگه پسرم بایدمغزگامپیوترباشه نمیدونم ازکجامطمین که فندوقم پسمل البته انگارهمه مطمین که نی نیم پسملی مثل عمه جون وخالجون وزندای برامامانی فرقی نمیکنه که پسمل باشی یادخمل توهدیه پروردگارمی هرچی باشی  جات روچشمای مامانی من همیشه برات ارزوی سلامتی میکنم فقط مامانی ازهمین الان بایدبه یه قولی بدی که اگه پسملی شدی بابابای  دوتای زیاد بشینین پای لب تاب وتبلت مامانی دق بدین

نازنینم نمیدانی چه روزهاراباشوق دیدارچشمان توسرکردم وچه شبهای رابه شوق بازشدن دوباره چشمان توبه دنیاروزمیکنم میخواهم بدانی توبیشترین بهانه ای برای زنده بودنم هستی....

بهترین بهترینهاروبرات ارزودارم وجودی سرشارازسلامتی تفکری مثبت واینده ای روشن اینه ارزوی من بابای برای توکه تمام دنیای ماهستی عسیسم دوسستت دارم

مامان جونم احساس میکنم بابای تورویاهاش چنین فندوقی روتصورمیکنه.

                   

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پسمل مامان می باشد