NikanNikan، تا این لحظه: 8 سال و 11 ماه و 29 روز سن داره

پسمل مامان

پایان سه ماه اول

1393/10/30 11:47
نویسنده : مامانی
85 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گوچولوی مامانی داری تندتندتودل مامانی رشدمیکنی ومن دارم حست میکنم خداروشکرسه ماه اول تموم شد قربونت برنم بااینکه مامانی بدی بودم ویکم اذیتت کردم ولی انگارخوب چسبیدی به دل مامانی دارم لحظه شماری میکنم که تکوناتواحساس کنم وای خیلی لحظه شیرینی

فندوق مامان نمیدونی مادرشدن چه حس لذت بخشی شایدباورت نشه ولی همینکه به یادت میفتم اشک ازچشمام سرازیرمیشه انشاالله که بسلامت دنیابیای مامانی قدگشیدنت ببینه لذت ببره

فندوقم مامانی مراحل رشدت تاسه ماه اول برات مینویسه

تغییرات بدن ازهفته اول تادوازدهم

ازهفته اول تا چهارم مغزونخاع وقلب شروع به شگل گیری میکنه وجوانهای دست پا شگل میگیره وقدجنین 2سانتی متر الهی مامانی قربون قدش بره

ازهفته پنجم تاهشتم تمام اعضای بیرونی بدن شروع به شگل گیری میکندو قلب نوزادبایک ریتم معمولی میزنددستهاپاهابلندترمیشودوانگشتان پدیدارمیشونداندام جنسی شگل میگیردچشمهابه جلوصورت می ایدوپلکها تشگیل میشود بندناف به وضوح قابل رویت درپایان هفته هشتم جنین شبیه یک نوزاد انسان 5سانتی مترقدو7گرم وزن دارد

ازهفته نهم تادوازدهم عضلات واعصاب شروع بکارکردن میکندونوزادمیتواندمشت بزنداندام جنسی خارجی نشان میدهدکه نوزادپسراست یادختروپلکهابرارشدچشمهابسته میباشدرشدسرخیلی کند

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

پریسا
30 دی 93 11:50
سلام ان شالله خدا نی نی تونو حفظ کنه به ما هم سر بزنید
علي
30 تیر 94 22:45
با سلام دوست عزیز. وب زیبایی دارید. خوشحال میشیم به وبسایت ما هم سر بزنید. منتظر نظرات زیبای شما هستیم. یاحق.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پسمل مامان می باشد