NikanNikan، تا این لحظه: 8 سال و 11 ماه و 29 روز سن داره

پسمل مامان

حس زندگیم

1393/11/7 9:45
نویسنده : مامانی
130 بازدید
اشتراک گذاری

سلام فینگیل مامانی اوبی عزیزم نمیدونی برادیدن روی ماهت لحظه شماری میکنم هروزکه ازخواب پامیشم هی میشمرم تاامدنت چندروزمونده عزیزکم چندروزپیش بطوربدی زمین خوردم ازدردکمرباسن نمیتونم بشینم خیلی نگران حالتم عزیزم ببخش که مامانی اونطورکه بایدمواظبت نیست عسیسم دوست دارم توجوجومقاوم منی فندوق ریزه من میخوام بدونی تو میوه زندگیمی هروقت بهت فکرمیکنم  به اینده امیدوارمیشم خیلی خوشحالم ازوجودت مامانی قرارچندروزدیگه برم سونو تاازوضعیتت باخبربشم چندوقتی دم زدنت روتوشیمکم حس میکنم ازاین حرکات خیلی احساس ارامش میکنم جوجوکم....

چشمهانت رابرای زندگی میخواهم

اسمت رابرای دلخوشی میخوانم

دلت رابرای عاشقی میخواهم

صدایت رابرای شادابی میشنوم

ودستت رابرای نوازش میخواهم

پایت رابرای همراهی میخواهم

عطرت رابرای مستی میبویم

خیالت رابرای پرواز میخواهم

خودت رابرای پرستش میخواهم

وباتموم وجودمیگویم دوستت دارم
 

پسندها (1)

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پسمل مامان می باشد