NikanNikan، تا این لحظه: 8 سال و 11 ماه و 29 روز سن داره

پسمل مامان

چهره شناسی گل پسری

1394/4/8 12:07
نویسنده : مامانی
127 بازدید
اشتراک گذاری

پسرمامان براهمه الخصوص من بابا جای تعجب داره که شما شبیه هیچکدوممون نیستی هرچندیه گوگولو تچهرت اونم بعضیهامیکن شبیه بابای وبعضیها میکن شبیه مامانی خودم موندم توش فکرکنم شمافهمیده بودی اگه شبیه یکی از مامیشدی من بابای دعوامون میشد براهمین نخواستی این اتفاق بیفته حالمون گرفتی ولی من بیشترفکرمیکنم گل پسری بایه چهره خاص بداخلاق واخمویش شبیه خودش ودوست نداشت شبیه شخص خاصی باشه مامانی میزاره رواستقلال پسری که دوست داره مجزاباشه خلاصه اینکه خیلی چهره پسرونه وباسیاستی داری   الهی مامان قربونت بره روزبه روز داری بزرگترمیشی ودست پازدنت بیشترمیشه یه چندروزیه یادگرفتی دمرمیفتی نمیشه تنهات گذاشت متنظر

کل پسری تولدبابای 22 تیر وامسال حضورجنابعالی جمعا گرمترکرده بابای به افتخارپسریش تو شب تولدش  شام اکبرجوجه مهمونمون کرد بعدشم مراسم کیک خورون داشتیم البته فندوق من بیشترشوخواب بود

اینم عگس کیک تولدبابای که مامانی درستید

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پسمل مامان می باشد